Jij bent… een overtuigende krachtpatser!

Jij bent... een overtuigende krachtpatser!

11

Jouw enthousiaste optimisme maakt het opwindend om bij jou in de buurt te zijn.
Collega’s drommen samen rond het koffie-apparaat om jouw verhalen aan te horen.
Jij bent een vlotte makkelijke prater – en mensen luisteren ook echt naar je!

Jij motiveert iedereen om te streven naar meer, en beter. Om harder te werken en dingen voor elkaar te krijgen die ze zich anders niet eens zouden kunnen voorstellen.
Plus: Je bent een geboren innovator!
Jouw collega’s hebben problemen, en jij hebt oplossingen…

Dus, wat kan er nou mis gaan?
Nou… je hebt een beetje (of iets meer dan een beetje) de neiging om meer aandacht te besteden aan jouw sociale leven dan aan je werk.
En alhoewel jouw emotionaliteit heel innemend is, kan het afbreuk doen aan je betrouwbaarheid.

“Who you are is speaking so loudly that I can’t hear what you’re saying.”

- Ralph Waldo Emerson

Klaar om de valkuilen te overwinnen die jou nog tegenhouden?

Lees deze tips:

1. Praat en luister in gelijke hoeveelheid.

Niemand voelt zich graag ongezien.
Dus let erop dat je evenveel ruimte biedt als dat je neemt.
Het vinden van een balans hiertussen is de sleutel naar een gezonde, inclusieve werkomgeving.

2. Herken je gewoontes.

Als we ons overweldigd of in het nauw gedreven voelen, zijn we geneigd onze kwaliteiten extra sterk in zetten.
Als je van nature lekker aanwezig bent, word je zo aanwezig dat je teveel ruimte pakt.
Als je veel overtuigingskracht hebt, kun je dan drammerig worden.

3. Herken de meerwaarde van je collega’s.

Iedereen heeft een unieke set kwaliteiten die respect en bewondering verdient.
Iets kleins als de accountant complimenteren voor zijn snelle berekeningen draagt enorm bij aan het creëren van een harmonieuze werkomgeving.

En... wie zijn wij om jou zo toe te spreken?

Hallo! Wij zijn Janine en Linda

Wij helpen jou Persoonlijk Vaardiger te worden.

Iedereen loopt tegen dingen aan in zijn werkomgeving.
En wij zijn geen uitzondering…

We kennen voldoende persoonlijke vaardigheden om te weten

wat jij nodig hebt om een gezonde werkomgeving te ervaren.

Hier is een hint:
het draait allemaal om jou.

Je brengt zoveel tijd op je werk door,
dat je er maar beter voor kunt zorgen
dat jouw werkomgeving een prettige is
en dat je het er naar je zin hebt.

Jouw invloed daarop is groter dan je denkt.

Samen kunnen we een oplossing zoeken die past bij jou en bij wie jij bent.

Bekijk onderstaande stappen

om zelf Persoonlijk Vaardiger te worden!

1. Boek een vijftien minuten consult met ons.

Naar aanleiding daarvan krijg jij van ons een advies wat voor jou
het beste werkt om Persoonlijk Vaardiger te worden!

2. Word nu lid van onze community en profiteer van steeds nieuwe kennis over persoonlijke vaardigheden!

Wij plaatsen wekelijks nieuwe kennis en zijn regelmatig live met nieuwe workshops.

Compliment!

— deze quiz maken is al een GROTE stap in de goede richting.

We sturen je af en toe een mail (niet zo vaak hoor!) om je scherp te houden.